Celem ogólnym projektu jest wdrożenie wyników prac B+R oraz wzrost konkurencyjności i innowacyjności spółki na rynku krajowym i międzynarodowym, wprowadzenie na rynek nowych produktów - konfekcjonowane Adblue o zwiększonej przydatności w opakowaniach: 1l, 5l.
Nowe rozwiązania kierowane są do następującej grupy odbiorców: firmy handlowe i odbiorcy indywidualni.
Cel główny zostanie osiągnięty poprzez realizację poniższych celów szczegółowych:
- wdrożenie wyników samodzielnych i zleconych prac B+R,
- wdrożenie innowacji produktowej i procesowej,
- wzrost przychodów ze sprzedaży na rynku krajowym i międzynarodowym,
- pozyskanie rynków zagranicznych i wzrost przychodów z tytułu eksportu,
- wdrożenie rozwiązań przyjaznych środowisku,
- wydłużenie cyklu życia produktu.
Planowana inwestycja pozwoli na rozbudowę przedsiębiorstwa o nowe środki trwałe, spółka zakupi specjalistyczną linię rozlewnicza przepływomierzową oraz oprogramowanie.
#FunduszeUE #FunduszeEuropejskie
Całkowita wartość projektu: 1 697 400,00 zł
Wkład Funduszy Europejskich: 690 000,00 zł